[talk-cz] jak mapovat chodníky

jzvc jzvc na tpfree.net
Čtvrtek Květen 21 15:47:50 UTC 2020

Dne 20.5.2020 v 12:20 majkaz napsal(a):

> [...]
>
> Naopak, mapování samostatně si vyžaduje místy "drbání pravou rukou za
> levým uchem". Protože je třeba udělat přiblížení k přechodu, občas i
> jinak, než to je ve skutečnosti.
>
> Za mě: pokud je přechod oddělený jen obrubníkem, tak je lepší
> sidewalk=left|right|both, není pak třeba řešit případná slepá
> ukončení. Pěšák pak automaticky pokračuje po silnici. V případě, že je
> to samostatně, je v pozici auta ve slepé ulici - může odsud jen
> vycouvat, případná navigace neumí udělat ten úkrok na silnici. Že to
> občas díky místnímu řešení neumí udělat ani chodec je věc druhá.

Cus,

tohle mapovani ma jeden, zato naprosto zasadni problem. Je zcela
neintuitivni. Sekundarne to "nikde" (a to predevsim co se tyce editoru,
ale i v renederech) neni videt, narozdil od chodniku mapovanych jako
samostatny cesty.

Ono totiz dokonce plati, ze pokud je neco  highway=residential tak se
tam chodniky na obou stranach predpokladaji.

Jinak me osobe tohle prijde stejny, jako spory o mapovani trati jednou
carou vs per kolej. Proste mapovani samostanou cestou = podrobnejsi
mapovani. On taky totiz ten chodnik bude mit jinej podklad nez silnice
(dlazba vs asfalt vs kostky vs ...), muze mit nejakou sirku a spoustu
dalsich vlastnosti, ktery ma i ta silnice, ale jiny.