[talk-cz] Fwd: OSM a QGIS

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Úterý Květen 26 19:51:11 UTC 2020

Ahoj,

ve verzi 3.14 by (snad) měla přibýt nativní podpora pro vektorové
dlaždice - tlačí to MapTiler (ale neděláme to sami - zaplatili jsme
externí firmu, ať to naprogramuje, protože sami nestíháme). Uvidíme,
jestli se to stihne do feature freeze, který je někdy teď v řádu dnů/pár
týdnů...

Pak by tam mělo jít normálně otevřít vektorové dlaždice (včetně těch z
MapTileru, samozřejmě :-)) a ty si libovolně stylovat. Ale jak říkám,
ještě to chvíli potrvá...

No a nebo ti gismentors...

Jirka