[talk-cz] Přírodní parky

majkaz majkaz na centrum.cz
Středa Květen 27 14:23:20 UTC 2020

Za mě: z názvu (name) bych vyhodila ten Přírodní park, specificky proto, že je v protection_title. Vycházela bych z name jako "obvyklého" jména. Asi by se o tom dalo debatovat do nekonečna, zda to tam mít celé či ne...

Osobně bych na import list dala hned poté, co to doběhne tady, s poznámkou že chceš začít importovat data zatím třeba z Prahy, kde ten souhlas už je, a že postupně budeš přidávat další kraje. Nadto u toho oznámení dej odkazy na to, kde se to tu projednávalo, budeš to mít pak trochu jednodušší.

Jak už r00tcz naznačoval, na import listu je to minimálně na 3 týdny, spíš ještě mnohem delší. Z toho minimálně první dva týdny se tam zpravidla nebude dít vůbec nic, a pokud se připomeneš, bude ti sděleno že máš čekat. V téhle době přichází obvykle jen reakce v případě, že se tam najde někdo zásadně proti tomu importu jako takovému.

Čekej s tím jen v případě, že ti nevadí, že se pak další měsíc nepohneš z místa. U mě to bylo podobné - ticho po pěšině až do oznámení, že mlčení považuji za souhlas.

Majka
> Od: "J Kozuch" <kozuch82 na gmail.com>
> Komu: "OpenStreetMap Czech Republic" <talk-cz na openstreetmap.org>
> Datum: 27.05.2020 15:53
> Předmět: Re: [talk-cz] Přírodní parky

Zdravím,chci jen oznámit, že tedy plánuji postupný import těch přírodních parků podle toho, jak budu mít čas a jako se podaří zajistit zdroje dat...Postupuji více méně dle pokynů pro import, dal jsem to na seznam importů na wiki a více detailů viz https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Czech_nature_parks_import <https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Czech_nature_parks_import>Do import listu to budu teprve oznamovat.Kozuchso 16. 5. 2020 v 13:54 odesílatel r00t via talk-cz <talk-cz na openstreetmap.org <talk-cz na openstreetmap.org>> napsal:Ahoj,

 > Koukám na tvoji wiki stránku "IPRPraha Powerstations Import" - hezky
 > zpracované, ale je někde dokumentováno, že IPRPraha povoluje využití pro
 > OSM? Je to povoleno jen pro překreslení nebo i pro import? Potřebuju důkaz
 > :)
 Je to tam pod bodem "Import source / Link to permission", viz email tady na cz-talku od Mateje a
 jeho konverzace s Bohdanem z IPR:
 https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/2018-February/018526.html <https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/2018-February/018526.html>

 V tvem pripade by se asi dalo import nedelat a oblasti obkreslit v JOSM podle dat a proste
 dat zdroj do changesetu. Neprijde mi ze by to bylo nejak odlisne od obkreslovani treba z CUZK:KM...

 Jinak zkusenosti s protlacenim importu pres OSM import group:
 1) Urcite si dobre priprav dokumentaci na wiki, melo by tam byt vsechno co se vyzaduje.
    Hlavne veci ohledne reseni konfliktu s tim co uz v mape je a spravne tagovani. Pokud budes delat
    import rucne, je dobre to tam zduraznit, protoze import group ma nejvetsi problemy s lidmi co
    proste nahazou data do OSM a neresi konflikty/nasledky.
 2) Po nahlaseni do import talku se nebude nic dit, je tam dost mrtvo. Ja jsem potom po nejake
    dobe proste provokativne napsal, ze kdyz tedy nejsou zadne pripominky, tak ze beru navrh jako
    schvaleny... a najednou se pripominky objevily :) A bylo mi vycitano ze jsem mel pockat aspon mesic...
 3) Zacatek a konec praci je opet treba oznamit na import listu a taky updatovat wiki, at uz stranku
    o importu nebo tu velkou tabulku importu...

 r00tcz