[talk-cz] Podivne tagy v Mlade Boleslavi

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Neděle Listopad 1 12:24:33 UTC 2020

Diky vsem, nakonec jsem pouzil overpass od Honzy a pro CZ to bylo to
jedine misto. Autor se to uz snazil zrejme opravit, doplnil tagy ale
editor iD zrejme sam nemaze (a normalne asi nezobrazi) tyhle divne. S
vyuzitim satelitni mapy a streetview jsem tedy zkontroloval a
promazal/upravil.

Bye tom.k