[talk-cz] Připojení el. vedení na trafostanice

Tomáš Oslzlý tomas.oslzly12 na gmail.com
Středa Listopad 11 16:20:05 UTC 2020

Díky za odpověď,
nedalo mi to, a kouknul jsem do zahraničí (Rakousko, Francie, Itálie apod.)
a všude mají právě v názvu uvedeny rozvodny, které vedení/kabel propojuje.
Číslo vedení je uvedeno jako ref, proto mi nedává moc smysl uvádět ho
dvakrát jak do reference, tak do názvu.

Pokud tedy vedení mají ještě jiný název, který je veřejně nedostupný, asi
nemá smysl ho uvádět a řešit ho.

Vím, že by se OSM neměli editovat dle obrazu svému ale dle skutečné reality
bez přikrášlení, ale tady mi skutečně přijde lepší, když jsou v názvu
vedení uvedeny rozvodny, aspoň je hned na pohled jasné, jaké rozvodny
vedení spojuje, stejně tak jako je to v zahraničí.

Co si o tom myslíte?