[talk-cz] Časy výběru na poštovních schránkách

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Úterý Listopad 24 12:12:40 UTC 2020

Pomalu přidávám poštovní schránky a teď jsem si všimnul, že na Břeclavsku se skokově změnilo u desítek schránek
collection_time.

1) Má někdo skript, který by to aktualizoval? (/me se s nadějí kouká na Majku) Ty schránky mají vyplněný ref, takže by
to mělo jít strojově.

2) Před tím tam byli různé časy jako 10:00, 9:00 a teď to je snad vše na 8:00. Máte někdo zkušenost jestli to pošta dělá
často nebo občas? Nebo je to nějaká novinka, že tam hází jednotné datum? Bo v těch osm určitě nevyberou vše. Je to
opravdu i v tom exportu, jsem se snažil vyloučit chybu v POI importeru, tak jsem koukal i do těch zdrojových dat.

Mirek