[talk-cz] červená značka se nerenderuje

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Úterý Listopad 24 23:17:21 UTC 2020

Ahoj,

nedávno byl problém s Geofabrik - ztratili dva změnové soubory a musel jsem celou DB nahrát znovu od začátku. Když už jsem to nahrával, tak necenzurovaná data. Nemám v provozu tool na automatické stahování necenzurovaných dat, takže je stahuju ručně, občas se zpožděním (právě teď). Takže tu druhou relaci ještě nemám nahranou. Byť jsi to dělal ve stejný den, tak nekde se to střihne a něco jde do změnového souboru a něco třeba do dalšího. Tedy za chvíli by to mělo být vykreslené.

--
Petr