[talk-cz] cykoztezky s state=proposed nebo complete=proposed

Lukáš Karas lukas.karas na centrum.cz
Úterý Říjen 27 13:42:24 UTC 2020

Ahoj, do libosmscout jsem dopsal podporu pro "route" relace a začal importovat
turistické a cyklo trasy. Což je sice fajn, ale teď ve svém okolí vidím
několik tras které nikdy neexistovaly (nejsou značeny standardní žlutou
značkou s číslem). Třeba tato: https://www.openstreetmap.org/relation/1769951
Tato relace byla vytvořena před devíti lety.

Co s takovými relacemi? Když tu cyklotrasa nevznikla za devět let,
pochybuji že se tak někdy stane. Smazat?

Jiné pražské cyklotrasy v reálu existují, ale mají "na sobě" tag
complete=proposed : http://overpass-turbo.eu/s/Zrh . Klíč "complete" sice na
wiki neexistuje, ale v datech se hojně používá. Většinou s hodnotou yes/no.
Hodnota "proposed" mi přijde dost podezřelá. Kontrolou tras které znám, jsem
našel několik tras jsou v OSM datech jinudy, případně mají jiné číslo (ref).

Co s tím? Asi nezbývá nic jiného než je příští sezónu project, opravit
a přeznačit na complete=yes...?

Lukáš