[talk-cz] VKP Brno

Spratek spratek na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 29 14:21:30 UTC 2020

Zdravím,
začal jsem mapovat významné krajinné oblasti (VKP) v Brně-Komín. Jelikož jsem zjistil, že VKP v Brně  se na OSM moc nevyskytují, tak to dávám sem, jako námět na krácení dlouhých Covidových večerů. Člověk alespoň zjistí, jaké přírodní skvosty se nachází v okolí jeho bydliště.
Standardně se podklad s hranicemi VKP dá stáhnout ze stránek Otevřených dat Brno, ale v současné době dochází k migraci serverů a odkazy nefungují.
Pokud by měl někdo zájem o podklad, pošlu mailem. Je to ve formátu .kml, aby se s tím dalo pracovat v JOSM.

Bližší info o VKP Brno:
https://storymaps.arcgis.com/collections/cf5522b7e8a94fcf89871ed47d099094?item=1

RM