[talk-cz] Import cyklotras a přidružených objektů

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Středa Září 2 18:21:09 UTC 2020

Zdravim, s Nadaci Partnerstvi jsme v minulosti byli v kontaktu a o
cyklotrasach jsme i mluvili. Nejste z Brna? Prvni seznameni by asi
bylo nejjednodussi osobne si sednout a probrat co a jak.

Hezky den
tom.k

st 2. 9. 2020 v 16:58 odesílatel Ondra Takács