[talk-cz] Geoget a rozcestníky OSM

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Čtvrtek Září 3 13:18:45 UTC 2020

Diky za snimek. Ted jsem teda zasekanej uplne, ale je to dalsi motivace
rozlisit ikonama ruzne typy chybejicich objektu :-)

Jinak na osmap.cz je pro chybejici rozcestniky potreba zapnout vrstvu Kontroly
OsmHiCheck (v sekci Specialni)

Jestli bude trochu cas, tak zkusim kontaktovat autora geogetu a pripadne
dalsi poladit s nim.

Diky tom.k