[talk-cz] dotaz ke zmenam v MNE

majkaz majkaz na centrum.cz
Úterý Září 15 13:17:00 UTC 2020

Na https://simon04.dev.openstreetmap.org/whodidit/ <https://simon04.dev.openstreetmap.org/whodidit/> si najdi to místo, přibliž si to co nejvíc půjde, abys toho neprohledával moc. A zobraz si období "eternity".

Majka
> Od: jozka na razdva.cz
> Komu: talk-cz na openstreetmap.org
> Datum: 15.09.2020 14:54
> Předmět: [talk-cz] dotaz ke zmenam v MNE

Ahoj,

 mam takovy dotaz, ted jsem nahodou zjistil, ze maly kempik u more v MNE, kde jsem pred casem byl na dovolene zmizel z mapy. Podle jejich stranek to nevypada, ze by to zabalili, pochybuji, ze by v takovem pripade nechali bezet stranky a smazali se v OSM, kam jsem je pred lety daval mozna i ja, uz si nepamatuji. Jak zjistim kdy a kdo tu zmenu udelal?

 diky
 J.