[talk-cz] editace v porcelánu - kudy dál?

Miroslav Suchý mirek na rodina-sucha.cz
Čtvrtek Duben 1 07:52:59 UTC 2021

Dne 31. 03. 21 v 17:09 Jan Martinec napsal(a):
> Ad DWG: no já nevím, to mi furt připadá jako velkej kalibr - když se podívám, kolik má dobrejch editů, není to
> prvoplánovej vandal typu Pr*šánky, tyhle tři reverty jsou zjevně ze vzteku. Dokud nedojde na nějaký zásek, tak se s ním
> dá spolupracovat;

Píši si s ním soukromě a snažím se ho dostat sem na mailing list. Zatím jsem - snad úspěšně - vyvrátil, že tohle je
fórum jenom pro vyvolené. Teď řešíme technikálie, že se mu nedaří přihlásit a vyskakuje mu nějaká chybová hláška.

Mirek