[talk-cz] editace v porcelánu - kudy dál?

Jan Martinec jan na martinec.name
Čtvrtek Duben 1 13:17:23 UTC 2021

On 01. 04. 21 14:34, r00t via talk-cz wrote:
> Ahoj,

> Opravdu jsem se snazil s nim komunikovat slusne a v klidu, ale zda se ze to nevede vubec nikam.
> Stale si mysli ze mu Piskvor zablokoval moznost editovat mapu a taky se prihlasit do talk-cz,

Což je dvojnásob zajímavý v tom, že v posledních editacích kolem Prahy
vidím asi tak polovinu changesetů právě od něj; teď už edituje vyloženě
stylem "něco tam namaluju, ponecháno bez oprav", totiž "já to po sobě
opravovat nebudu":

https://osmcha.org/?aoi=e76ef7d4-5ae9-4c96-ad14-98ab138d19d2

> i kdyz jsem se mu snazil vysvetlit ze nic takoveho neni mozne.
> A ted jeste tenhle spam co rozeslal vsem uzivatelum v CR?! Tohle neni normalni...

Není, to je už fakt moc. Nevím, komu všemu to posílal - mě jen spamuje
na changelistech a do pošty.

Navíc, když se podívám do diskusí k changesetům, tenhle typ vandalismu
("nemám rád tyhlety, nemám rád támhlety, tak to mažu!") je tu zřejmě
opakovaně, jen to bylo v jiných městech:

A editace typu "co jsem rozbil, opravte někdo jinej" taky nejsou zřejmě
úplně ojedinělý:
https://resultmaps.neis-one.org/osm-discussion-comments?uid=11276832&commented

Čili bohužel, snaha byla, Data Working Group it is, sepíšu to.

Zdar,
HPM