[talk-cz] editace v porcelánu - kudy dál?

Jan Martinec jan na martinec.name
Čtvrtek Duben 1 14:14:18 UTC 2021

> jak někdo “jistě náhodou” přijde na to, že jsem šáhnul
> do emergency_bay (viz předchozí), když na mapě nejsou vidět?

Pro OSM existuje například OsmCha, kde jsou vidět _všechny_ editace, ba
i komentáře. To jsou veřejně publikovaná, otevřená data, není třeba
nikoho "šmírovat". A existuje to přesně kvůli tomu, když někdo začne
dělat divnosti v mapě, aby je někdo ověřil - tak jsem na jeho edity
prvně narazil.

https://osmcha.org/

> P.S. zdravý rozum je lepší než vládní nařízení

A litr vody váží kilo, ale jak to souvisí s čímkoli? Víc písmenek, víc
pravda?

> ještě něco jak jsem hledal komu to popsat “Odpoledne jsem pri kontrole
> poznamek v Praze narazil na tuhle “snuru” poznamek po nabrezi”
>
> Jo, je to tam, aby si Piskvor uvědomil, že akorát naštve ostatní a ty
> chyby na mapě ať si potom opravuje sám. Třeba jako nejlepší krizový
> manager, taková krize tu fakt ještě nebyla.

Takže "schválně prasit do mapy, abych naštval Piškvora"? Ne že by to
nebylo vidět i bez toho...

Zdar,
HPM