[talk-cz] editace v porcelánu - kudy dál?

r00t r00t na r00t.cz
Pátek Duben 2 12:28:33 UTC 2021

Ahoj,

> Nabizel jsem HaPe-mu online meeting, kdy bych to s nim prosel, ale rekl, ze mu staci to, ze vam vsem napsal soukroumou
> zpravu pres osm.org, a ze si muzete psat tam.
Vybavovat se s nim pres soukroume zpravy odmitam, uz jenom proto ze to nijak neresi tuhle situaci.
Nekolikrat jsem mu psal ze muze sem na talk-cz, ale myslim ze "kdyz se nechce tak to proste nejde".

Snaha a ochota o domluvu a reseni z nasi strany byla vic nez dostatecna, takze v pripade ze
se opet objevi nejake podezrele chovani nebo vandalizmus, rovnou bych to smeroval na DWG...
nebo v pripade dalsiho spamovani poznamek staci funkce pro nahlaseni uzivatele na osm.org.

r00tcz