[talk-cz] editace v porcelánu - kudy dál?

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pátek Duben 2 17:56:29 UTC 2021

Ahoj, funguje, zkousel jsem. Nevim co jsi delal ty Mriku, ale pri
prihlaseni neceka na moderatora, jen prijde kontrolni mail, ktery s
emusi potvrdit bud proklikem na link v nem nebo odpovedi se zachovanim
hlavicek. Co jsem to sledoval, tak tenhle clovek je ztraceny pripad,
podle mne ztrata casu vsech, co se snazili s nim nejak vyjit po
dobrem.

Bye tom.k

pá 2. 4. 2021 v 9:58 odesílatel Miroslav Suchý via talk-cz