[talk-cz] Uvítání nováčků

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Neděle Duben 4 08:42:28 UTC 2021

ne 4. 4. 2021 v 9:53 odesílatel Miroslav Suchý via talk-cz
<talk-cz na openstreetmap.org> napsal:
> Byl bych rád, kdyby heslo k tomuto účtu věděl ještě někdo jiný. Ideálně vedení spolku? Nebo, že bych použil email
> spolku, aby se dalo heslo resetovat? Ale to by zase na ten email chodili případné odpovědi na tento uvítací email. Jiný
> nápad?

Ahoj, heslo klidne nasdilej, pridam ho do veci, ktere resi spolek.
Jinak email bych dal klidne neco jako greeter na openstreetmap.cz, jako
alias a nastavit to na 2 a vice lidi. Pokud na to nekdo opdovi, tak je
to si jedine dobre a je vhodne se mu dale venovat ne?

> Pokud mě někdo nezastaví s nějakou připomínkou, tak bych to chtěl od příštího týdne (po pondělku) spouštět z cronu každý
> den.
a poustet se to bude odkud tj. kde bezi ten cron?

Bye tom.k