[talk-cz] Uvítání nováčků

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Neděle Duben 4 10:03:54 UTC 2021

Ahoj,

je to hezké. Dobrá iniciativa.

Jen oprav:

bez výslovnéhoho povolení

svojimi = svými

popis ukládanyých změn

připadně řešit

nepokročilejší editor

rozšiřujicích pluginů

Dalibor

From: Petr Hluštík <phlustik na gmail.com>
Sent: Sunday, April 4, 2021 11:51 AM
To: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Subject: Re: [talk-cz] Uvítání nováčků

Ahoj,

dobrý nápad, je to milé a zároveň stručně informativní.

K textům nemám věcnou připomínku,

formálně je tam překlep "nezapoměn".

Díky, hezký den

Petr

Dne ne 4. 4. 2021 9:53 uživatel Miroslav Suchý via talk-cz <talk-cz na openstreetmap.org <mailto:talk-cz na openstreetmap.org> > napsal:

Tak jsem zprovoznil
   https://github.com/osmcz/greeter-osm

Zdá se, že to funguje bez problémů.
Budu rád, když se někdo kouknete na ty texty
   https://github.com/osmcz/greeter-osm/blob/main/greeter-osm.conf
a případně pošlete PR pokud máte návrh na změnu.

Pokud si to chcete vyzkoušet tak buď s parameterem "-n" nebo "-u VLASTNI_LOGIN".

Zalozil jsem kvuli tomu osmcz-welcome [1] ucet, pod kterym bych to chtel odesilat.

Byl bych rád, kdyby heslo k tomuto účtu věděl ještě někdo jiný. Ideálně vedení spolku? Nebo, že bych použil email
spolku, aby se dalo heslo resetovat? Ale to by zase na ten email chodili případné odpovědi na tento uvítací email. Jiný
nápad?

Pokud mě někdo nezastaví s nějakou připomínkou, tak bych to chtěl od příštího týdne (po pondělku) spouštět z cronu každý
den.

[1] https://www.openstreetmap.org/user/osmcz-welcome/

Mirek