[talk-cz] Ortofoto JMK

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Neděle Duben 4 13:51:33 UTC 2021

Ahoj,

myslim ze JMK nikdo neresil. Na webu jsem nasel jen nejake info pro
data, ktera nejsou otevrena. Idealni by bylo jim zkusit napsat nejaky
"formalni" mali s zadosti o informaci o licencovani otevrenych dat a
zaroven souhlas s jejich pouzitim pro mapovanii v ramci projektu
OpenStreetMap. Byl by jsi ochotny se toho ujmout? Text dopisu lze
zaslat klidne sem do konference pro komentare osatnich, pripadne lze
vyuzit existujici zdroje na https://openstreetmap.cz/git/majka/spolek.

Neomezoval bych se na ortofoto, jsou tam i dalsi potencialne velmi
uzitecne veci jako linky IDS JMK, Inspire, pamatky apod.

Diky tom.k