[talk-cz] Ortofoto JMK

Jan Macura macurajan na gmail.com
Neděle Duben 4 21:12:55 UTC 2021

Ahoj

On Sun, 4 Apr 2021 at 20:09, Daniel Kašík <kasik.daniel na email.cz> wrote:

> psal jsem v pátek správci geoportálu a slíbil mi, že se na licenci poptá -
> nic podobného prý nikdy neřešili. Jak budu mít výsledek, tak to sem hodím.

No tak to držím palce.
Pokud není uvedeno jinak, tak samozřejmě platí autorský zákon.
Že to nikdy neřešili, snad lepší nekomentovat. To by mohl být výrok roku.

Jako open data, tj. použitelné pro OSM, mají v současnosti vedené jen toto:
https://mapy.jmk.cz/geoportal/DATA/OTEVRENA-DATA/OTEVRENA-DATA-JMK.aspx Což
je (z vícero důvodů) dost tristní. Především upozorňuji, že licence těchto
"otevřených dat" je CC-BY-SA, což stejně vyžaduje pro OSM použití ještě
explicitní souhlas, že "ano, pro OSM to můžete použít"...

H.