[talk-cz] geolokace

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Úterý Duben 6 08:38:50 UTC 2021

Dobry den,

z vaseho popisu mi neni uplne jasne, jaka jsou vstupni data pro ziskani
adresy, kterou jste zaslal jako ukazku. Jsou to zemepisne souradnice, nebo
jiny udaj? Vzhledem k informaci, ktere jste poslal se databaze OSM pouziva
pro geocoding resp. reverzni geocoding (sw Nominatim), moc vic z toho ale
vycist nejde. Jak funguje a co presne ma delat vami pouzita platforma una.io
bohuzel netusim.

S pozdravem
tom.k