[talk-cz] Budovy

Lukas Novotny lenochod na tiscali.cz
Sobota Duben 10 08:40:17 UTC 2021

Ahoj mapeři.

Mám čím dál tím více nejasností/otázek ohledně budov.

1)  Jak označit verandu (vstupní místnost se střechou a zdma která ve
skutečnosti je součást budovy (např. building=house) ale na mapě má vlastní
obrys? Osobně ji mapuji stejně jako budovu ke které patří např.
building=house. Je to tak OK?

2)  Jak správně mapovat boudičky v zahradách baráků které neobsahují garáž?
Nyní mapuji jako kůlnu building=shed.

3) Budova garáže která vypadá že je z části i kůlnou? Napovídá tomu délka
budovy. Já mapuji jako samostatnou garáž, je to tak OK?

4) Rodinný dům s jedním hlavním vchodem, nesdílící zeď s dalším domem. Je
lepší building=detached nebo building=house?

5) Chatky v chatové oblasti ale i třeba v lese atd. Nejvíce na mapě vídám
(v rámci Hradce Králové) building=house . Jak to vidíte vy?

Je zprovozněn s ČÚZK systém pro nahlášení budov které nyní v reálu
neexistují, ale oni ji v mapě mají? Máme pro to nějaké wiki s detaily jak
správně takovéto budovy značit?

S díky za odpovědi a s přáním pohodových slunečných mapovacích dnů
Lukáš (lenochod)