[talk-cz] Budovy

Jan Macura macurajan na gmail.com
Sobota Duben 17 22:37:57 UTC 2021

Ahoj

On Sat, 17 Apr 2021 at 13:30, Lukas Novotny <lenochod na tiscali.cz> wrote:

> Jak jsem psal výše, jako přípravu před procházkou používám tracer a po
> procházce pro to zda ještě budova stojí WMS Ortofoto z ČÚZK (jde nějak
> zjistit z kterého roku ty fotky jsou?).

Zní to, jako že víš, co děláš, ale stejně si neodpustím poznámku, že dle
současného konsenzu není Ortofoto ČÚZK považováno za licenčně kompatibilní
zdroj pro OSM. To jen pro jistotu.
A odpověď na otázku aktualizace ortofota je jednoduchá. ZÚ nalétává ČR v
dvouletých intervalech, vždy polovinu republiky jeden rok. Podrobněji viz
https://ags.cuzk.cz/geoprohlizec/?m=META_ORTFOTORGB

Otevřeným mapám zdar
 H.