[talk-cz] Uvítání nováčků

Miroslav Suchý mirek na rodina-sucha.cz
Neděle Duben 18 06:55:30 UTC 2021

Dne 04. 04. 21 v 9:52 Miroslav Suchý via talk-cz napsal(a):
> Pokud mě někdo nezastaví s nějakou připomínkou, tak bych to chtěl od příštího týdne (po pondělku) spouštět z cronu každý
> den.

Hotovo. Dneska už odešli první zprávy dvanácti prvním nováčkům.

Musel jsem ještě skript upravit aby byl vhodný pro spouštění z cronu. Plus děkuji všem kdo poslali pull-requesty.

Skript samotný žije na
   https://github.com/osmcz/greeter-osm
Udělal jsem k tomu Ansible roli:
   https://github.com/osmcz/infra-ansible/tree/main/roles/greeter-osm
ta důležitá část je v tasks/main.yml

Protože je tam heslo, tak jsem ho uložil do Ansible Vaultu
   https://github.com/osmcz/infra-ansible/blob/main/inventory/group_vars/dev/vault

Playbook je nutno spouštět jako
   LC_ALL=C ansible-playbook --vault-id @prompt   playbooks/dev.yml
heslo je stejné jako k uživateli osmcz-welcome.
V budoucnu bych chtěl nějak přes tagy nebo nějak jinak ošetřit, že pokud nechcete aktualizovat config, tak by nebylo
heslo třeba zadávat. Ale zatím nevím jak (PR welcome).

Skript se spouští každý den v šest ráno.

Mirek