[talk-cz] Budovy

Jan Macura macurajan na gmail.com
Úterý Duben 20 20:40:26 UTC 2021

Ahoj,

On Sun, 18 Apr 2021 at 09:57, Lukas Novotny <lenochod na tiscali.cz> wrote:

> A které Ortofoto je kompatibilní a v jakém rozsahu?
> Nechci podle něho obkreslovat, ale jenom překontrolovat zda něco existuje
> nebo ne, před / po terénu. Pokud ČÚZK k tomuto účelu nelze používat, nemám
> problém takto činit, chci též aby to bylo licenčně OK.

medle je současný úzus takový, že pro kontrolu toho, zda něco existuje nebo
ne (tj. Tvůj případ), tak ortofoto ČÚZK použít lze, pro obkreslování nebo
jiné určování polohy objektu už ne.
Pro zákres prvků lze použít všechny družicové snímky, které jsou ve
výchozím nastavení dostupné v editorech iD nebo JOSM, tj. Bing, Maxar, Esri
atp.

Budu rád, když mě někdo opraví, doplní nebo vyvede z omylu.

H.