[talk-cz] Vytažení jednotlivých vrstev

Jan Macura macurajan na gmail.com
Úterý Duben 20 21:02:48 UTC 2021

Ahoj,

tady podle mě stojí za vyjasnění, že v OSM není uloženého nic jako vrstva s
průmyslem a už vůbec ne růžová barva. Pokud Tě zajímá práce s daty OSM,
doporučuji prostudovat nejprve datový model
<https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Zna%C4%8Dka>.

Pokud Tě zajímá práce s vrstvami, koukni na Geofabrik
<https://download.geofabrik.de/>. Data sice nejsou bezešvá pro celou
Evropu, ale mají vrstvu "landuse", která vypadá pro Tvůj účel vhodně.

H.