[talk-cz] Poštovní schránky - stav 25.4.

Miroslav Suchý mirek na rodina-sucha.cz
Neděle Duben 25 10:34:53 UTC 2021

Před týdnem
 > Schránek celkem:     19762
 > Schránek v OSM:      17142
 > Schránek propojeno:  16896

Dnes:
Schránek celkem: 	19762
Schránek v OSM: 	17500
Schránek propojeno: 	17257

http://josm.poloha.net/cz_pbox/

Dneska jsem trochu naměko. Minule se mi ten report ani už nechtěl psát. Tempo výrazně zpomalilo a co nám před tím trvalo
týden nám trvalo měsíc. Říkal jsem si: to už začne jenom více a více opadávat a k těm devadesáti procentům nám to bude
trvat strašně dlouho. Jak moc jsem se spletl! To co následovalo v následujících dvou dnech jsem vůbec nechápal. Ohromný
nárůst zpracovaných schránek! Za týden nám přibylo 358 zpracovaných schránek! A většina z toho přibyla o víkendu. Moc
všem maperům děkuji!

Aktuálně je zpracováno 87.3 procent schránek. Do 90 procent nám chybí 285 schránek! Vrchol kopce je nadohled!

Zopakuji proč počítám s devadesáti procenty jako s metou: některé schránky jsou v místech, která jsou nedostupná (např.
kempy) nebo velmi těžko dostupná. Takže 100 procent bude velmi velmi těžké dosáhnout. Tedy 90 procent je cíl, který je
realisticky dosažitelný. Rád bych po dosažení tohoto prvního cíle vydal tiskové prohlášení, aby se o tom dozvěděli lidi
a my to mohli oslavit. Potom můžeme dotahovat těch 100 procent volnějším tempem.

Nejméně zpracované oblasti zůstavají stejné.
Nejvíce je třeba pomoci v:

* Depo Zlín
    http://josm.poloha.net/cz_pbox/depo.php?id=76607
* Depo Kroměříž
    http://josm.poloha.net/cz_pbox/depo.php?id=76707
Obě depa mají zpracováno lehce nad dvacet procent schránek.

* Depo Česká Třebová
    http://josm.poloha.net/cz_pbox/depo.php?id=56707

Druhé největší depo. V absolutních číslech tam chybí nejvíce schránek. Ale také tam jsou v posledních dnech největší
přírustky.

Mirek