[talk-cz] Aktualizace budov, ploch

Jakub Jelen jakuje na gmail.com
Pondělí Duben 26 16:08:31 UTC 2021

Dobry den,
automaticke importy s resenim konfliktu v existujicich datech jsou
komplikovane a proto se aktualizace (nove budovy, smazani starych,
prestavby, zmeny geometrie) vetsinou resi rucne pomoci pluginu Tracer,
ktery je popsan zde (a byl tu nedavno diskutovan) a idealne s
kontrolou na satelitnich snimcich, protoze i v RUIANu jsou obcas
nesmysly:

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:JOSM/Plugins/Tracer

Plugin podporuje jak RUIAN, tak LPIS, takze pokud mate oblast, kde
nikdo dlouho aktualizaci neprovedl, pomoc bude vitana.

S pozdravem,
Jakub Jelen