[talk-cz] Aktualizace budov, ploch

jzvc jzvc na tpfree.net
Úterý Duben 27 18:21:13 UTC 2021

Zdravim,

ja jen pripodoknu, ze je zaroven k dispozici podklad, na kterem je videt
ktere budovy zmapovany nejsou, pripadne u kterych je nahlasen nejaky
problem, v obou pripadech je ale vhodne overit stav, protoze spousta
tech "nezmapovanych" budov kuprikladu vubec neexistuje v realu, jen
zkratka nikdo nenasel silu je vsechny vzdy reportovat jako vadne.
Dochazi pak zbytecne k tomu, ze nejaky aktivni nestastnik budovy
"domapuje", aby je nasledne po nem nekdo mazal. Pochopitelne muze a
bezne nastava i opacny stav, kdy v OSM budova je, ve skutecnosti take,
ale RUIAN o ni nema tuseni.

Soucasti systemu je pak i plugin pointinfo do josm, ze ktereho lze jak
reportovat problem, tak overit, ze nejaky je a ziskat pripadne dalsi
informace z RUIAN.

Na nize uvedene adrese je i vypis jednotlivych uzemi a informace o
poctech (ne)zmapovanych budov.

https://poloha.net/