[talk-cz] Návod - elektrická vedení

Lukas Novotny lenochod na tiscali.cz
Pondělí Srpen 2 16:52:25 UTC 2021

Ahoj všem a hlavně těm kdo se vyznají v elektrice.😁

Po tom, co jsem prošel pár elektrických vedení u Hradce Králové jsem po
vzoru návodu trasování budov vytvořil nástřel stránky pro mapování
elektrického vedení, prozatím u sebe na profilu (
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/User:Lenochod/Cs:Elektrické_vedení ),
pak převedu někam ofiko.

Použil jsem texty z různých odpovědí zde z konference, tak snad neva.
Je tam více otazníků přímo v textu. Prosím znalé této problematiky pro
jistotu o zkouknutí celého návodu a případně opravujte (pokud to půjde když
to je u mě v už. profilu) nebo napište co a jak mám změnit/doplnit/smazat.

Také bych byl rád za pár odkazů na větší transformátorovny, které jsou dle
vás správně namapovány, abych je mohl do textu doplnit jako příklady pro
zkušenější mappery.

S velkým díky za váš čas.
Lukáš