[talk-cz] Návod - elektrická vedení

Jan Macura macurajan na gmail.com
Pondělí Srpen 2 21:45:38 UTC 2021

Ahoj,

díky za tu iniciativu!
Tématu se aktivně nevěnuji, takže tam obsahově nic nepřidám. Možná Ti do
toho zasáhnu trochu po stránce formální, pokud nevadí (míň podtrhávání a
tabulek, víc wiki-syntaxe).

On Mon, 2 Aug 2021 at 18:55, Lukas Novotny <lenochod na tiscali.cz> wrote:

> Po tom, co jsem prošel pár elektrických vedení u Hradce Králové jsem po
> vzoru návodu trasování budov vytvořil nástřel stránky pro mapování
> elektrického vedení, prozatím u sebe na profilu (
> https://wiki.openstreetmap.org/wiki/User:Lenochod/Cs:Elektrické_vedení ),
> pak převedu někam ofiko.

Myslím, že to může být přímo na názvu "*Cs:Elektrická vedení*", takhle v
hlavním cs: prostoru už je tam stránek několik. Pak to prolinkujeme s
jinými návody a zařadíme do správných kategorií, s tím klidně pomůžu. Jen
upozorním, že taky existuje
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Power_networks/Czech_Republic, které je
Ti asi k ničemu, ale minimálně odkazem by se to zase mohlo propojit.

H.