[talk-cz] přidejme motorroad=yes na všechny highway=trunk

Vrataf vrataf na centrum.cz
Úterý Srpen 3 19:28:55 UTC 2021

Zdravim,

V téhle veci se pripojuji k pozadavku na peclivou kontrolu dopravniho rezimu. V Praze jsou komunikace, které maji spravne Trunk, aby byla znazornena souvisla sit prujezdnych komunikaci, soucasne je na nich z duvodu absence souvislych alternativ mozny pohyb bezmotorových vozidel. Prikladne Strakonicka jizne od Lihovaru nebo Sporilovska spojka v krizeni s Jizni spojkou.

VF
Odesláno ze smartphonu se systémem BlackBerry 10.
  Původní zpráva
Od: Karel Volný
Odesláno: čtvrtek, 29. července 2021 15:07
Komu: OpenStreetMap Czech Republic
Odpovědět: OpenStreetMap Czech Republic
Předmět: Re: [talk-cz] přidejme motorroad=yes na všechny highway=trunk

'hoj,

> V editaci ale vězí obvyklý hák: jsme si jisti, že všechno =trunk je
> zároveň OTG silnice pro motorová vozidla?

no právěže nejsme, proto říkám vzít si seznam rychlostních silnic, ne
přetagovat všechny trunk
(přičemž tím "rychlostních" myslím "pro motorová vozidla", pardon za
nepřesnost)

> A takových bude víc: K Barrandovu je v posledním úseku otagovaná jako
> trunk, ačkoli jsem si na 90% jist, že když jsem tam jel tento měsíc,
> rychlostka to nebyla, jen přivaděč k dálnici s explicitně vyznačenou 70:
> https://www.openstreetmap.org/way/4086217

což mi připomíná, že nedávno jsem prasil sjezd v Brně ... nekamenujte mě, v
reálu je to vyznačený fakt tak blbě (a samozřejmě podle toho nikdo rychlost
nedodržuje)

> TL;DR: za mě dobrý, ale máme úseky, které by bylo u nového významu
> highway=trunk potřeba přetagovat, protože nejsou motorway=yes (na
> primary? motorway_link? něco jiného?).

ee, to jsme se asi úplně nepochopili, nechci měnit trunk, jenom přidat
motorroad, pokud to je silnice pro motorová vozidla

K.