[talk-cz] Mapeři poštovních schránek

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 5 08:23:19 UTC 2021

A operátory jako KČT nebo různé organizace třeba u naučných stezek budeme
taky překlápět do z.s. apod? Nebo budeme rozepisovat "Klub českých turistů"?

Smysl je naplněn, pokud je jasně (a ideálně nezaměnitelně) určeno, kdo je
"operátorem" a pokud to označení v tagu bude významově reprezantativní (tedy
že to každý pochopí).

Z výše uvedeného (za mě):

- je jedno, zda s.p. ano nebo ne (z ničeho nevyplývá, že "musí být", nejde o
úřední dokument, jehož platnost by byla pro neúplnost vystavena možnosti
zpochybnění)

- přednost by měla dostat varianta kratší, intuitivnější, unikátní,
nezáměnná

- v kontextu a v principu OSM dat byl použil "bez" s.p. (neboť je to ve
výsledku zbytná informace)

vop

---------- Původní e-mail ----------