[talk-cz] Neúplné příspěvky

Aleš f.ales1 na seznam.cz
Pátek Srpen 6 19:46:00 UTC 2021

Ahoj,
dobre to me ani nenapadlo a co kdybychom zkusili psat bez diakritiky to by
mohlo byt docasne reseni nez to nekdo v serveru opravi s tim kodovanim. A za
to muzeme dekovat Mistru Janu Husovi. Mozna si na tohleto esemeskovani
zvyknu. K tematu diakritiky jsem jednou nasel tenhle zajimavy fiktivni dopis
od Mistra Jana Husa https://www.idnes.cz/technet/technika/hacky-a-carky-
delaji-problemy-i-po-600-letech.A080117_180422_tec_technika_pka

Aleš
---------- Původní e-mail ----------
Od: Mikoláš Štrajt <strajt9 na seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 6. 8. 2021 21:29:41
Předmět: Re: [talk-cz] Neúplné příspěvky
"
Ahoj,

koukal jsem na to - chyba je v konferenci https://openstreetmap.cz/talkcz,
zřejmě to už vrací server (tudíž na prohlížeči nezáleží - respektive chová
se to v různých prohlížečích stejně).

Starší vlákna to nemají, nejstarší co jsem našel je tohle - openstreetmap.
cz/talkcz/c3385#

Zprávy jsou useknuté na místě, kde by bylo písmeno s diakritikou (třeba když
je zmíněno jenom moje jméno jsem jen "Mikol" :-D).

IMHO to spočívá v tom, že se někde ve zpracování změnilo kódování na něco
jiného a tak zprávy nedorazí celé. Který skript ty zprávy stahuje?

--

Severák

---------- Původní e-mail ----------