[talk-cz] (no subject)

<0174 v0174 na v0174.net
Pondělí Srpen 9 16:25:22 UTC 2021

Ahoj,

tady je poměrně obsáhlý seznam:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/OSM_Map_On_Garmin/Download

a jak už tu padlo (díky!), tak pokud chceš turistické značky v Evropě,
tak buď moje mapy:
https://garmin.v0174.net

Hodně vychytané (ale náročné na zobrazení) mapy ČR a SR má Dave Luv:
http://mapygarmin.wz.cz/

Pak by tu měl na konferenci být člověk, co vycházel z "mých" stylů
(které jsou stejně z poloviny z Frikart.no), ale vylepšil je - jen to
teď nemůžu najít. Tak třeba se ozve.

<0174