[talk-cz] Streetcomplete a doby vyberu postovnich schranek

r00t r00t na r00t.cz
Středa Srpen 11 15:54:14 UTC 2021

Ahoj,

Pouzivam Streetcomplete a vsimnul jsem si ze se u vsech postovnich schranek pta na dobu vyberu.
Nejdriv jsem si myslel ze jsem narazil na nejakou zapomenutou schranku co neprosla importem, ale po
zkontrolovani dat v OSM vsechny maji collection_times.
Cekal bych ze se bude Streetcomplete chovat podobne jako u oteviraci doby - pokud uz v OSM je, zepta
se jestli je stale stejna.
Asi tedy jde o nejakou chybu na strane Streetcomplete, napr. ceka jiny tag nez collection_times nebo
tak neco...

r00cz