[talk-cz] Streetcomplete a doby vyberu postovnich schranek

mahdi1234 mahdi1234 na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 12 17:23:29 UTC 2021

Myslim, ze sem na to prisel, hraje roli "resurvey interval", alespon pro
par schranek v Brne co sem zkusil:

- "Ask more often" --> "Scan for quests here" --> otazka se objevi

- "Default" --> "Scan for quests here" --> otazka zmizi

Mate to taky tak?

mahdi