[talk-cz] Rozcestníky - diakritika v REF

Lukáš Langr langr.lukas na gmail.com
Pondělí Srpen 16 17:54:52 UTC 2021

Ahoj,
pustil jsem se do focení turistických rozcestníků ve svém okolí a měl bych
jednu otázku ohledně diakritiky v REF u rozcestníku. Mapuji v okolí
Šumperku, takže na fyzických směrovkách je většinou kód "ŠUxxx".
Zkontroloval jsem několik existujících rozcestníků v OSM a u nich je REF
uvedeno "SUxxx". Také jsem se díval do databáze rozcestníků, jak problém s
diakritikou řeší ostatní a došel jsem k závěru, že se bere varianta bez
diakritiky. Dnes jsem však narazil na rozcestník, který je v OSM uveden s
diakritikou (ŠU812).

Jak je to tedy správně? Mám do fody nahrát fotku s ref ŠU812 nebo ji mám
nahrát jako SU812 a v OSM to přepsat, ať je to shodné. Nebo to zbytečně moc
řeším a při párování se diakritika ignoruje?

Předem díky za nasměrování správným směrem

Lukáš