[talk-cz] Rozcestníky - diakritika v REF

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Úterý Srpen 17 07:37:39 UTC 2021

Ahoj,

zrovna jsem se vrátil z krátké dovolené v Jeseníkách, kde jsem se (k
nelibosti ostatních účastníků cyklistické akce :) až nečekaně hodně zdržel
právě při mapování rozcestníků. Po návratu jsem chtěl právě toto téma
otevřít. V přístupu KČT jsem nenašel systém, ale častěji je to tak, že
novější jsou bez diakritiky ( https://osm.fit.vutbr.cz/fody/files/30949.jpg
). Proto jsem chtěl navrhnout standardizaci a strojové překlopení.

Pokud někoho láká možnost doplnit do OSM zcela nové chybějící rozcestníky
(2021) zjevně nových či přeložených tras a cykolotras, pak je to právě v
prostoru Hanušovice - Šumperk. Už jsem s tím musel cestou přestat, zbytek
výpravy mě začal bojkotovat a ujíždět...

vop

---------- Původní e-mail ----------
Od: <0174 <V0174 na v0174.net>
"
"
" talk-cz mailing list
talk-cz na openstreetmap.org(mailto:talk-cz na openstreetmap.org)
https://openstreetmap.cz/talkcz(https://openstreetmap.cz/talkcz)
"