[talk-cz] Mapování radarů a zrcadel

Aleš f.ales1 na seznam.cz
Úterý Srpen 17 13:41:13 UTC 2021

Ahoj,
chtěl bych rozjet nový projekt na mapování dopravních zrcadel a radarů. Za
posledních pár let se rapidně rozmnožily jako houby po dešti, první část
kterou mám rozpracovanou je cesta autem od Slavětína nad Ohří do Ústí nad
Labem a zpátky, kdy Lence vyřezávali zub moudrosti. Zakresloval jsem si je
neořezanou tužkou na sedadle spolujezdce, řídila Jana a papír jsem měl
cestou tam na koleni bez tvrdých desek manuálu k Seatu, v Ústí máme napadlo
si pod ten papír dát něco tvrdého, to byl ten manuál a cestou zpátky jsem to
bral směrem od spodu papíru. Jak se v starší panoramě na Mapy.cz a novějších
Google mapách ukázalo, tak za tu dobu přidali spoustu zrcadel a radarů. Směr
natočení zrcadel čerpám odhadem ze Street pohledu na Googlu (tuším že by se
to asi nemělo dělat), jelikož nebyl čas si tato data na koleni zakreslovat,
kdybych měl mobil tak si je vyfotím. Takže poštovní schránky už finišujeme a
s těmi nestandartními vlastnostmi no nevím, to bychom byli zase na začátku.
Tak kdo bude mít chuť se na radary i ty s dopravními kamery a zrcadla
zapojit, tak to velmi uvítám. Jednak byla by tu otázka na radary: Když se
tam radar zobrazující rychlost a je tam u ní kamera, tak se to značí jako
dopravní kamera a když tam není kamera tak se to značí jako ukazatel
rychlosti? Nebo jaká jsou pravidla značení radarů bez kamer? Dá se zjistit
zda je měřena rychlost pro upozornění řidiče nebo i pokutování? Děkuji
předem za další upřesnění.

Aleš