[talk-cz] Problémy s Maps.ME

Miroslav Suchý mirek na rodina-sucha.cz
Pátek Srpen 27 07:56:35 UTC 2021

Ahoj,
FYI jeden z nových maperů nám na osmcz-welcome hlásil, že se nejde přihlásit do Maps.ME a co dělá špatně.
Experimentálně jsem ověřil, že nedělá špatně nic a že když se odhlásím, tak se už nepříhlásím.

Je to trackované na
   https://github.com/mapsme/omim/issues/6596

Ale zdá, se že to nikod neřeší. Při procházení issue jsem narazil na

Is Maps.Me still an OpenSource package?
https://github.com/mapsme/omim/issues/14157

A zdá se, že od akvizice Korejsou firmou se Maps.me stále více uzavírá a soustředí se na obchodní věci jako je
cestovatelská peněženka a vývoj mapové aplikace samotné je upozaděn.

Zřejmě v reakci na to vznikl fork Organic Maps
   https://organicmaps.app/

Vypadá to úplně stejně (mínus průvodci a peněženka). Je to úplně open-source. A více je to zaměřené na soukromí (žádně
trackery, žádná reklama). Vývoj vypadá živě (několik commitů denně). No a hlavně se tam jde přihlásit od OSM.
Takže za mě - přestanu doporučovat Maps.me a začnu místo něj doporučovat Organic Maps.

Mirek