[talk-cz] Mapování radarů a zrcadel

Jiri Vlasak jiri.hubacek na gmail.com
Neděle Srpen 29 22:59:39 UTC 2021

Ahoj,

On Mon, Aug 23, 2021 at 07:31:23PM +0200, Miroslav Suchý wrote:

> U projektu, je důležité trackovat která oblast resp. silnice je zmapanová a
> která ne. Resp. silnice jsou dlouhé, takže nějak vymyslet jak označit část
> zmapované silnice.
> Jinak nebude přehled, která oblast je zmapovaná a která ne. A kdokoliv kdo na to naskočí rychle ztratí motivaci.
> Ovšem jak to trackovat v tomto případě mě vůbec nenapadá. :(

tohle je zajímavý, takže jsem trochu upravil damn projekt [1], aby uměl
pracovat s LineStrings geometry a jen tak pro zkoušku nahrál pražské
motorways [2].

Pár poznámek k tomu:

- _mappy_ asi nebude nejlepší klient,
- v _mappy_ je potřeba vypnout background mapu, aby byly pořádně vidět
  highways,
- je potřeba hodně zoomovat (viz "how to mappy",)
- ještě není úplně zdokumentované, jak nahrávat oblasti s highways.

Nejsem si jistý, jestli to k něčemu bude, ale kdybyste to chtěli použít
nebo měli připomínky, co zvládnu zapracovat, tak dejte vědět.

Pěkný den,
jiri

[1]: https://www.damn-project.org/
[2]: https://mappy.damn-project.org/?mappy=2352