[talk-cz] Opět operator pro Českou poštu

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Neděle Prosinec 19 08:13:32 UTC 2021

Ahoj,

udelal jsem tam trochu poradek, byly tam i jine ochylky - preklepy,
odlisnosti apod. Pri te prilezitosti se da mrkonut na nejpouzivanejsi
tagy operator a je tam dost duplicit typu XXX  a cz:XXX - PRE, SŽDC...
Honzo, kdyz jsi to resil pro postu, nemel by jsi prostor zlidnout, jak
to vypada i pro nektere dalsi tohoto typu, ocekaval bych podoby
problem a pripadne to take upravit - za mne pokud se pouziva oboje,
tak bych preferoval variantu s cz:XXX, tam kde je to pouze nebo ve
vetsine bez prefixu, tak bych ho natvrdo ale necpal.

Co vy na to?

Diky tom.k