[talk-cz] Zpomalovací ostrůvky

Jakub Jelen jakuje na gmail.com
Čtvrtek Únor 4 18:04:34 UTC 2021

Ahoj,
IMHO ostruvek je vlastnost prechodu crossing:island=yes

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:crossing%3Dmarked

Vzhledem k tomu, ze je to zuzene do jednoho pruhu na docela dlouhe
casti silnice (ne jenom v tom jednom miste), tak bych se nebal
otagovat ten kus pouze jednim pruhem. traffic_calming=chicane to
urcite neni, protoze to mluvi o "zatackach".

Jakub