[talk-cz] Zpomalovací ostrůvky

Michal Vinárek vinascz na gmail.com
Čtvrtek Únor 4 18:05:20 UTC 2021

Ahoj,
Osobně bych mapoval přes pruhy, je tam takový dlouhý merge pruh dál před
přechodem. Chicane se podle mne na tohle nehodí, příklad toho jak chicane
vypadá je třeba tady:
https://maps.app.goo.gl/6kbv3qNVhAMxY2xp7 (sice zahraniční, ale je tam
vidět jak se musí auta promotávat ze strany na stranu).

Rozdělil bych to na lanes=4 (a přidáním turn:lanes) na cestě k přechodu,
ten jednopruh jako lanes=3 (s přidáním kolik lanes v jakém směru) a od
přechodu zase lanes=4 (případně s informacemi ohledně turn lanes). A node
pak označit jen jako přechod :)

Michal