[talk-cz] uživatel Skrooil

majkaz majkaz na centrum.cz
Pátek Únor 5 08:29:49 UTC 2021

Za mě - pro formu mu napsat komentář k těm změnám v Brně, změny smáznout, a dát si ho do sledování.

Z 3 změn bych nedělala závěry, protože teoreticky může být "maps.me-naiva", který posílá sady změn místo toho, aby si to ukládal do oblíbených, případně jen blbne v nové apce bez toho, že tuší souvislosti. Tohle bývalo zvlášť u nových uživatelů maps.me hodně rozšířené.

Pokud toho bude naskakovat víc (proto to sledování), řešit napráskáním na vyšší místa. Odsud se dá bloknout.

Majka