[talk-cz] Zpomalovací ostrůvky

<0174 V0174 na v0174.net
Pátek Únor 5 09:39:44 UTC 2021

| co přesně myslíš tím "takže bych je nerozděloval na dvě cesty"?

Myslel jsem tím, že pokud je silnice rozdělená fyzickou překážkou (jako je
kus na západ od daného místa), obvykle se mapuje jako dvě cesty, jedna tam
a druhá zpátky. V tomhle případě by to sice svádělo (je tam plná čára a
zebra), ale pokud dobře vidím, fyzická zábrana tam kromě toho ostrůvku není.
Nicméně často se to pro krátké úseky ignoruje, aby to vypadalo hezky v
rendereru ;) Což bude případ i této ulice.
Nedohledal jsem teď tuhle "best practice" na Wiki, jen ve starších otázkách
na fóru:
https://help.openstreetmap.org/questions/5471/when-should-i-divide-a-simple-way-into-dual-carriageway-or-divided-road
https://forum.openstreetmap.org/viewtopic.php?id=210

Tak doufám, že se něco nezměnilo, kdyžtak mě někdo opravte.

<0174

pá 5. 2. 2021 v 8:45 odesílatel Lukas Novotny via talk-cz <