[talk-cz] Značka lit=yes u chodníků

Petr Hluštík phlustik na gmail.com
Pátek Únor 5 10:10:55 UTC 2021

Uff, Martinova odpověď je přesná a jistě správná, ale přiznám se, že jsem
nedávno poprvé zkusil použít StreetComplete a u takto osvětlených chodníků
jsem dal lit=yes. Konkrétně velké měststké ulice s vysoko posazenými
světly, které osvětlují chodníky dostatečně, aby to bylo bezpečné pro chůzi
atd. Což je podle mne pro uživatele důležitější, než přítomnost nebo
nepřítomnost "dedikovaných" světel nad chodníkem.

Popis použití podle tagů (CZ i EN) jsem si přečetl a vím, že tam to vyznívá
jinak, ale osobně kdyby existovala nějaká mezi-alternativa třeba
lit=indirect, tak bych to preferoval. Mj. anglicky slovo "lit" neznamená
přítomnost "světel" tj. osvěcujících zařízení, ale přítomnost "světla" jako
proudu fotonů, ať už přišlo odkudkoliv...

Petr

pá 5. 2. 2021 v 10:23 odesílatel Martin Ždila <martin.zdila na freemap.sk>