[talk-cz] Poštovní schránky - výzva

majkaz majkaz na centrum.cz
Pátek Únor 5 11:50:37 UTC 2021

Dobrý den,

na ty schránky nespěchat :)

>včera jsem opravil schránku 51707:42, ale ve statistice
>http://josm.poloha.net/cz_pbox/
>i na mapce
>http://osm.kyralovi.cz/POI-Importer-testing/#map=12/50.2655/16.1935&datasets=CZECPbox&settings=hideCompletePOI
>je stále vedena jako chybějící. Je to chyba statistik, nebo je s tou
>schránkou něco špatně?

Špatně není zřejmě nic, jen se to ukáže se zpožděním. Data z OSM se neporovnávají okamžitě, ale stahují a dělá se tomu porovnání. Data OSM se ukazují s datem 04.02.2021, v tom extraktu ale mohou být podle mých zkušeností až s dvoudenním zpožděním.

>Jinak ta čísla u statistik jsou "zvláštní". Když se namátkou podívám
>třeba na depo 28000 Kolín D II, tak se tam píše: Schránek 170, Nahráno
>170, Procent 100.00, ale uvnitř je jedna chybějící.

Jo, protože jedna chybí (28000:34) a jedna přebývá (28000:22).

Já budu aktualizovaná data výběru nahrávat až o víkendu, od začátku roku nevím kam dřív skočit...

Majka